Bine ati venit in magazinul Regal Fermierul
Produse
X

Politica de retur

Modalitatea de returnare

Conform legislatiei in vigoare: Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati. Clientul este responsabil pentru " diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor", conform OUG 34/2014, cu modificarile in vigoare.  Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi si in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia, mai exact, produsele personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate.

Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

- Produsele personalizate

- Alte produse care prin natura lor pot fi customizate.

Nu se returneaza produsele pe motiv ca nu sunt asemanatoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.

Returnarea produselor eligibile pentru acest proces pe motive subiecte ale cumpărătorului, se va face doar daca clientul va suporta costul de transport pentru retur prin acceasi metoda de transport cu care s-a facut si expedierea. 

Cumparatorul are obligatia de:

    • de a returna produsul cumparat, in ambalajul original (va rugam sa impachetati ambalajul original intr-o punga sau in hartie inainte de a il sigila cu banda adeziva - nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original), etichetele nu au fost rupte, produsul este nedeteriorat si nu prezinta urme de uzura sau folosire si se afla in starea in care l-ati primit

    • sa returneze toate documentele ce au insotit produsul

Suma aferenta produsului returnat, sau dupa caz, produsul care lipseste, va fi achitata de Regal Fermierul in termen de 14 de zile lucratoare de la solicitare.

ATENTIE: produsele de schimb se vor expedia doar dupa ce primim produsele trimise initial catre dvs si sunt verificate de catre colegii nostri de la depozit!

Alte motive pentru returnarea unui produs:

- ati primit un alt produs decat cel comandat;

- produsul a ajuns la dumneavoastra defect sau deteriorat

Avem rugamintea sa verificati continutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. Daca produsul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la adresa de e-mail regalfermierulsesizari@gmail.com sau la numerele de telefon puse la dispozitie de magazinul nostru. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, desfacut, va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este declarata nula.

Daca constatati ulterior ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa de e-mail regalfermierulsesizari@gmail.com  sau pe numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul website-ului.

ATENTIE:

Produsele realizate la comanda ,personalizate dupa specificatiile clientei nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) --contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; 

Produse personalizate: Folie de acoperire profesionala, folie termica si antipicurare, teava de polietilena, etc.

Pentru inregistrarea unui retur/ reclamatii sau a unei sesizari, va rugam sa completati formularul de mai jos si sa ni-l transmiteti pe adresa de email regalfermierulsesizari@gmail.com, cu titlul RETUR/ RECLAMATIE/ SESIZARE + Nr. AWB comanda. Orice alta sesizare care nu are aferent transmis acest formular, nu va fi luata in considerare!

Va multumim pentru intelegere si colaborare!

Cu drag, Echipa Regal Fermierul

whatsapp