Politica de retur
Returul produselor
Conform OUG nr. 34/2014, persoanele fizice au posibilitatea
de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile
calendaristice, incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a
Produsului.
Pentru a initia procesul de retur, este obligatoriu sa
urmati aceasta procedura:
1.
Completati formularul de retur disponibil in
sectiunea 'Formular retur' de pe site-ul nostru.
2.
Trimiteti formularul completat impreuna cu
intentia dumneavoastra (declaratie neechivoca) de retur la adresa de email contact@regalfermierul.ro.
3.
Asigurati-va ca produsul este in ambalajul
original si indeplineste conditiile de retur.
Va atragem atentia ca aceasta procedura este singura
modalitate acceptata pentru efectuarea returului. Orice alta metoda de
solicitare a returului in afara celei descrise mai sus nu va fi luata in
considerare. Pentru a va asigura ca solicitarea dumneavoastra este procesata,
va rugam sa respectati strict acesti pasi.
Cand pot returna un produs?
1. Produse deteriorate in timpul transportului
La primirea coletului, clientul are dreptul si obligatia sa
desfaca si sa inspecteze continutul acestuia, insa doar dupa finalizarea
procesului de livrare. In cazul coletelor cu plata ramburs, acest lucru
inseamna ca inspectarea se poate face numai dupa achitarea integrala a sumei
indicate pe AWB catre curier. Pentru coletele platite in prealabil online cu
cardul/OP, clientul poate proceda la verificarea continutului imediat dupa ce
curierul ii inmaneaza coletul. Este important de mentionat ca aceasta procedura
standard de verificare este distincta de serviciile optionale suplimentare
oferite de unele firme de curierat (deschidere colet, verificare colet etc.).
In cazul in care se descopera produse deteriorate sau
produse ce lipsesc din colet ( colet deteriorat), clientul va completa un
proces verbal in dublu exemplar. Procesul verbal trebuie sa contina descrierea
deteriorarilor (ex: ambalaj rupt, parti sparte, etc) daca este cazul sau codul
si numarul produselor lipsa. Ambele exemplare vor fi semnate de catre client si
de catre curier. Un exemplar va ramane in posesia clientului iar celalalt va fi
predat curierului impreuna cu pachetul deteriorat. Dupa aceasta operatie
clientul are obligatia sa trimita o copie a procesului verbal prin e-mail la
adresa contact@regalfermierul.ro
Reclamatiile neinsotite de procesul verbal semnat de curier
nu se vor lua in considerare.
In aceasta situatie clientul are dreptul de a solicita in
primul rand repararea produsului. Daca repararea nu este posibila, clientul
poate cere inlocuirea produsului cu unul identic, in stare perfecta. In cazul
in care nici una dintre aceste variante nu este realizabila (de exemplu din
cauza lipsei de stoc etc.), clientul poate beneficia de o reducere a pretului,
proportionala cu defectele constatate ale produsului. In ultima instanta, daca
niciuna dintre optiunile prezentate anterior nu este posibila sau
satisfacatoare, clientul are dreptul sa solicite restituirea integrala a contravalorii
produsului.
Va rugam ca orice reclamatie referitoare la integritatea
coletului sa o transmiteti in maxim 48 de ore de la momentul livrarii la adresa
de email: contact@regalfermierul.ro
2. Produse cu defecte de fabricatie
In acest caz clientul va trimite coletul inapoi catre firma
noastra prin acelasi curier prin care l-a primit și vom trimite in cel mai scurt timp un alt
produs identic, testat in prealabil. In cazul in care acest lucru nu va fi
posibil (produsul respectiv nu este pe stoc si dureaza mai mult de 14 zile
calendaristice pana ca acesta sa ajunga la noi), clientul va fi despagubit
integral. Recomandam verificarea produselor la livrare. Nu sunt acceptate
reclamatii care depasesc 14 zile calendaristice de la data livrarii.
3. Returnarea produselor din alte motive
In cazul in care clientul nu mai doreste produsele din alte
motive, cum ar fi: nu este satisfacut de calitatea acestora, sau orice alt
motiv, acesta le poate restitui. In aceasta situatie toate cheltuielile cu
expedierea si returul produselor, cat si cu returnarea banilor vor fi suportate
de catre client. Returnarea contravalorii produselor se va face in timp de
maxim 14 zile calendaristice de la data receptionarii acestora. Precizam ca nu
se va despagubi contravaloarea produselor desigilate sau partial folosite.
· Nu trimiteti coletul inainte de a primi confirmarea
noastra!
· Nu trimiteti coletul cu valoare ramburs! Valoarea
produselor va fi restituita doar prin transfer bancar.
EXCEPTII DE LA RETUR: Nu se accepta pentru retur produsele care prezinta
modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de
uzura, desigilate sau partial folosite.
Renuntare la servicii
Cumparatorul persoana fizica are dreptul de a renunta la
Serviciul comandat in termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii
serviciului respectiv. Totusi, Cumparatorul isi pierde dreptul de retragere
prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat,
daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa
ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul
la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator. Prin
urmare, dupa ce Serviciul a fost prestat (de exemplu, produsul a fost instalat,
dezinstalat, curatat, etc.), contractul de prestari servicii la distanta se
considera complet executat, iar consumatorul nu mai beneficiaza de dreptul de
retragere din contract in termenul de 14 zile prevazut de legislatia in
vigoare. Astfel, orice alt Serviciu solicitat separat/suplimentar (de exemplu,
dezinstalare, instalarea unui nou produs, etc.) reprezinta un Serviciu comandat
separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a Clientului, contra-cost.
Produse care nu sunt acceptate la retur/renuntare
·
produse sigilate care nu pot fi returnate din
motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent
daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: pesticide,
ingrasaminte, seminte etc);
·
serviciile care au fost comandate de Cumparator
si au fost executate cu acordul Cumparatorului daca executarea a inceput cu
acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a
luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea
completa a Contractului de catre Vanzator;
·
inregistrari audio sau video sigilate sau
programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
·
produse de ingrijire personala care au fost
desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire
corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre,
produse cosmetice etc.);
·
produse care prezinta modificari fizice,
lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta
pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri,
zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate,
etc.;
·
produsele software digitale, licentele digitale
si jocurile video desigilate cu activare prin cod digital si orice coduri
digitale alfanumerice de activare pentru sisteme de operare, aplicatii,
servicii, abonamente si portofele digitale;
·
cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate
desigilate pentru retur;
·
imprimante/multifunctionale/aparate de fax care
au cartusele/tonerele desigilate;
·
produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a
caror furnizare a fost nevoie de plata in avans;
·
furnizarea de continut digital care nu este
livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil
expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta
faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
·
folii de protectie pentru ecrane (telefoane,
tablete, eBook reader, laptop, etc.) care au fost deja utilizate/testate;
·
produse de pe care au fost dezinstalate
sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca
produsele au licente OEM activate;
·
acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu
halogen (scoase din cutia originala);
·
furnizarea de bauturi alcoolice al caror preţ a
fost convenit in momentul incheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi
efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile şi a caror valoare reala depinde de
fluctuaţiile de pe piaţa pe care Vanzatorul nu le poate controla
·
alte produse prevazute de legislatia in vigoare
ca o exceptie de la dreptul de retragere din contract.
Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi
model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat.
In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit,
nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al
tuturor produselor.
In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet
promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al
produsului returnat.
Diminuarea valorii Produselor returnate
1.
In acord cu prevederile legale aplicabile,
Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care
rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii,
calitatilor si functionarii Produselor.
2.
In cazul
in care Clientul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Produsul/Produsele
intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor
si modului de functionare a acestuia/acestora, Clientul este responsabil pentru eventuala diminuare a
valorii Produselor.
3.
Orice
diminuare a valorii Produselor rezultata din manipularea acestora altele decat
cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii
Produselor este in responsabilitatea Clientului. Pentru claritate, din Pretul
de Vanzare al Produsului, Vanzatorul este indreptatit sa retina o suma de bani
ce reprezinta diminuarea valorii Produsului. Contravaloarea taxei de diminuare
va fi comunicata catre Client dupa receptionarea si verificarea acestora de
catre Vanzator.
Descarca Formular retur
Nota – orice interventie
neautorizata asupra produsului duce implicit la pierderea garantiei produsului!